Julgodis...

Idag har jag dottern bakat muffins och gjort julgodis.. Mysigt värre!! Men nu kan jag tala om att jag har mer än lovligt förbannat ont i fogarna och ryggen =/ . Aja, det måste väl kännas att man lever ;-) . Imorgon är det Tisdag och då ska jag nog försöka tvätta undan lite och kolla vad som ska packas, eftersom vi ska spendera julhelgen hos min föräldrar, det ska bli ack så skönt och underbart mysigt! Lill*n i magen håller på sparkas och har sig, det är en sån underbar känsla! Ska bli så mysigt när vår andra skatt anländer. Då har man helt plötsligt två underbara skatter i sitt liv! Myyys.
Ne nu ska jag fixa lite mat, sen ska jag nog mysa ner mig i soffan! Ha en underbar kväll allesammans...
(bild lånad av google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0