Alla Hjärtans Dag!

Tänk att det redan är den 14 Februari.. Helt otroligt vad tiden går fort, men ack så skönt! Det enda jag vill är att den förbaskade snön ska försvinna och att det ska bli torrt på vägarna.. Men vi är på rätt väg iaf och det dröjer nog inte allt för länge för än den är bort och VÅREN är här på riktigt... Igår var vi till sjikan med L, det var ett återbesök men vi kommer fortsätta med utredning, tills de vet svaren (om de någonsin kommer fram till nåt d.v.s) . Men jag tror det kommer bli så bra i slutändan ändå!! D fyllde år igår, så vi hade liten födelsdagsfika här hemma, vi firade ju honom i helgen som va! Men det fic ändå bli en liten fika som sagt...
Jaa, jag har verkligen inte så mycket att skriva om, här hemma är vi förkylda. Men vatusan det går ju över! Och tänk att det är ca 9 veckor kvar till BF...längtar som en tok! Nä det va typ allt jag hde för denna gång!! Hörs och syns snart igen..
Trevlig Alla Hjärtans Dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0