En liten uppdatering då.

Ja jag kanske borde ge er en uppdatering, efter som det har hänt liten sen jag skrev sist! Våran underbara dotter fyllde hela 3 år den 30 April, men vart ingen vanlig födelsedag för henne då hennes lillebror valde att komma till världen just samma datum alltså 30 April, då hade jag gått över 3 dagar!
Så den 30 April kl 11.50 anlände vår underbara son/lillebror till världen, han va 49 cm lång och vägde 3230 g. Han har fått namnet Gabriel! Denna förlossning gick fort, tog bara 5 timmar medans förlossningen med Linnéa tog 13 timmar! Så nu har vi två underbara barn födda 30 April exakt 3 år emellan dem =) . Så ja lite cooolt är det allt ;-) .
Är såå otroligt glad över att min underbara fina ängel var här, vi hade verkligen mysigt! Och så glad att hon hjälpte mig när jag fick åka in till förlossningen, att hon tog hand om Linnéa medans sambon satt med mig på FL. Tack min fina fina ängel, du är bara för BÄST!! Tack för att du finns! Tack för allt!
Idag är Gabriel 9 dagar gammal och Linnéa är 3 år och 9 dagar =), att vara 2 barnsmamma är hur underbart som helst men inte alltid en dans på rosor. Linnéa har börjat accepterat att det finns en lillebror och det är bra visst lite avundsjuka finns det allt men det är ju bara normalt! Och lillebror han sköter sig väldigt bra, han äter, sover och skiter typ! Jag är såå stolt över mina fina barn och min fina sambo, ni är bäst!
Nä det var det jag hade att skriva.. Men då vet ni vad som har hänt iaf =) . Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0