Längtan.....

Här sitter jag och börja längta till jul! Shit, jag som inte brukar göra det förän typ i mitten av december! Aha sånt är livet :-) . Har ännu inte köpt några julklappar, men ska börja göra det i slutet av denna månad, har sett ut en hel del så man är mer eller mindre helt klart! Som sagt de ska bara inhandlas ;-) . Om ca 12 dagar ska vi till Gävle sjukhus med L, det ska bli jäkligt skönt för äntligen så händer nåt! Hoppas man kommer nån vart nu och att det blir som vi hoppas på :-) . Och i slutet av Nov ska jag, sambon, min älskade H och hennes M till stora staden, vi ska bara ha det gott, äta och dricka gott å njuta av varandras sällskap! Det blir en barnfri helg, vilket känns både skönt men ändå lite skrämmande eftersom det är första gången G ska sova borta, L har ju det många gånger å hon längtar som bara den!
Nästa helg flyttar alla valpar, det ska bli skönt men ack sp tomt! Man har ju ändå haft dem i 8 veckor! Så det är väl inte så konstigt att det kommer å bli tomt! Jaja nu ska jag gå å slänga in en tvätt! Ha en skönt dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0