Hej hej hemskt mycket hej

Hej hej här är jag igen!
Ja jag uppdaterar väl inte sådär hysteriskt ofta son ni kanske har märk, men jag har liksom så mycket annat att göra och dessutom har jag smått tröttna på att blogga! Men jag kommer INTE att ta bort bloggen, utan jag kommer slänga in nåt inlägg nån gång ibland sådär!
Ja vad har hänt sen sist då? Hmm, ja inte så mycket livet och varadagen rullar på som vanligt! Dock är helt inne på att planera och fixa inför det kommande bröllopet, kanske har skrivit det tidigare men den 30 April när båda barnen fyller år så gifter jag mig! Folk får tycka vad de vill om att jag har vart att ha min bröllopsdag på mina barns födelsedag! Men just detta datum är speciellt, för 30 April 2009 föddes våran dotter och 30 April 2012 föddes våran son. Dotter var planerad till den 4 Maj men hade lite bråttom och sonen var planerad till den 27 April men han ville stanna inne nån dag till. Så därför har vi valt just detta datum för våran vigsel! Det kommer att bli en spännade, roligt, mysig, fantastisk, underbar dag med vigsel å bröllop/födelsedags fest! 
Nä men jag tror faktiskt det va allt för denna gång! Kanske slänger in ett mobilinlägg nån dag!
Men ha det gött nu allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0